Fórum - Téma


Topení špatně funguje


Fórum PT Cruiser Topení špatně funguje

Manuály  |  Inzerce  |  Model Chrysler PT Cruiser  |  Naše vozidla


1  2

2015-01-10 15:58:23

Chlapi má tu někdo z Vás v autě ten ventilátor teplého vzudchu cca 150 W ?Je to samosebou žalostně málo bohužel limitováno kapacitou baterie nicméně na druhou stranu asi byt hračka nemusí být zas tak od věci a to i kdyby bylo topení v pořádku ,pro začátek než se motor zahřeje při stání ve volnoběhu to dát na podlahu pod nohy nemusí být marné.Nakonec by to asi nevyráběli kdyby se to neujalo a lidi by to nekupovali,ty 300,.mě nezabijou.

  • Pokud to někdo už má at sem pošle nějakou tu recenzi at už bude jakákoliv.

http://autobazar.avizo.cz...2v-150w-novy-9905940.html

2015-01-10 16:43:57

Tak už dej na chladič nějakou dečku a nemusíš mít strach ! Já s tím jezdil celou zimu až do tepla . Teplota nepřeleze provozní teplotu . Jezdil jsem štreky i trckačky a v pohodě . Vykašli se na nějaký ventilátor . Není to jenom o teple v kabině ale o ježdění se studeným motorem ! Což mu moc neprospívá .

2015-01-10 17:08:31

lakim: JJ no to asi na škodu nebude a dám tam něco před chladič to máš pravdu ,i když v zimě skoro nikam nejedu ale ještě pořádná uima myslím přijde a pokud někam budu muset nutně z garáže vyjet tak to bude k dobru věci to se rozumí.Uvažoval jsem taky o tom že můžu v garáži kde mám elektřinu před odjetím zapnout současně s nastartovyný i nenastartovaným motorem ten sítový 2 kW ohřívač vzduchu jako i na chalupě kde natáhnu do minuty prodlužku a fučák tam pustím rovněž.Jiná je a bude pokud pojedu třeba do Globu apod. tam už jsem odkázaný jen na to foukátko.Tak chlapi máte to někdo ve voze ?

2015-01-13 16:20:58

Tak jsem včera hodil před chladič koberec nastartoval auto po cca 5 min. odjem /při +5 St./odjel asi 5 km kde teplota na motoru sice tentokrát o něco rychleji došla na provozní teploty cca 90 St. nicméně po spuštění ventilátoru na plné pecky zkraje začal trochu foukat teplejší vzduch ,vzápětí ale to přešlo na téměř ani ne vlažný spíše chladnější vzduch.Odejel jsem tedy dalších 5 km a defakto se nic nezměnilo ,výsledek stále stejný ,dojel do garáže ještě zkusil odvzdušnit tím nešikovně umístěným ventilkem z plastu vzduch ale nic z trubičky nevyteklo což je podle mě špatně pokud se to má chovat jako běžné centrální topení v domě takže vadný termostat ne ?

Voda ve vyrovnávací nádržce se o trochu zvedla kapánek nad horní rysku tod vše.

2015-01-13 16:45:27

Běží tu paralelní vlákno termostat. Těm, co jim to špatně topí tak doporučuji rovněž k přečtení. Po výměně termostatu za 470 peněz je mi v autě horko...

http://levnyautodily.cz/i...ct_info&products_id=78215

2015-01-13 17:41:46

johan: Děkuji za upozornění a upřesnění příčiny,bylo by dobré ty vlákna možná adminem spojit,nevěděl jsem o tom jseš první co mě na to upozornuje po tak dlouhé době zveřejněného vlákna za což se omlouvám.

Ten link ale cos tu vložil mimochodem nejde otevřít,což není tak hrozné asi nějaký eshop nabízející termostat,který nicméně již mám doma přes rok ležet ale nebyl jsem si jistý zda to tím je a navíc se trochu bojím pouštět se do výměny sám ale zkusím to po těch docela podrobných popisech a doporučení.

Ty jsis to také sám vyměnil ?

2015-02-19 22:47:23

Salora dneska jsem něco zahlídl v Makro, tak jsem si na Tebe vzpomněl. A jako by Tě chtěli nalákat - sleva z 327 Kč na 82 Kč (ceny píši s DPH).

ben
Ben
2015-02-20 09:22:39

salora: ten topný ventilátor nekupujte...vlastná skúsenosť. nefunguje....teda netopý tak,ako by sa podľa parametrov dalo čakať...ja som to okrem iného,pre kamarátovu firmu predával... nerozmrazí ani okno na aute...nie to aby čiastočne vytopilo kabínu.....je to slabé a nefunkčné.....

2017-05-16 13:08:29

Ahoj, problém s topením jsem řešil několikrát . Poprvé jsem vyměnil topné těleso, což je velmi pracné a technicky složitější. Asi po půl roce PT přestal topit zase. Nechtěl jsem uvěřit, že je problém v tělese, tak jsem jej hledal všude jinde - termostat, vodní pumpa, zavzdušnění atd. . Nakonec z toho vyšlo opět topné těleso. Již jsem nechtěl absolvovat demontáž celé palubky, tak jsem jej zkusil propláchnout. Na zahradní hadici jsem namontoval filtr, aby byla tlaková voda čistá a hadice zapojil protisměrně - tzn. přívod vody šel proti původnímu vstupu vody od el. předehřevu. Topný radiátor jsem proplachoval a lítal z něj velký binec. Až po nějaké době mne napadlo pod odpadní hadici umístit nádobu - viz. foto. Takto jsem to propláchnul a lehce několikrát zarázoval přes kohout. POZOR na velký tlak Přetlak v chladícím systému je malý. Tuším, že něco okolo 1 atm. Po zapojení hadic to topí naprosto skvěle a do systému jsem dal čistící přípravek. Před zimou to propláchnu asi ještě 2 x a věřím, že se celý vodní systém pročistí.

2017-05-18 11:22:01

No pokud se používá v okruhu kvalitní nemrznoucí směs (používám G13), tak není šance aby se tam něco vytvořilo třeba korozí, měnil jsem chladící kapalinu celkem 3x na dvou PT, vždy tekla "čistá" kapalina bez jakýchkoli kalů nebo podobně !

???

R.

2017-05-18 14:24:30

break13: Souhlasím, ale kolik z nás má PT jako nové auto. A kdo kupuje ojeté, nikdo neví co s tím kdo dělal a jak se o to staral.

2017-05-18 14:59:53

cantemir: to máš pravdu, ale pokud je to z Evropy a né z Floridy nebo Afriky, tak tam nemrznoucí směs přece kvůli mrazu aspoň pár měsíců musí bejt a ta to ošetří aby to nekorodovalo ???

R.

2017-05-20 21:05:22

za dobu,co PT jezdí už mají nárok na to aby byl v chl.okruhu nějaký ten kal,rez,mech. nečistoty,no a pokud jsou "dírky" v radiatoru topení příliš malé,zanesou se. je to tak skoro u všech starých aut. Bohužel....

2017-05-22 17:21:55

kuno: no moc s tebou nesouhlasím, při správné základní údržbě není důvod aby zrovna z topení/chlazení tekla rez. Když jsem dělal generálku motoru na své první Škodivce, tak první dva válce byly doslova "utopené" ve rzi a taky to blbě chladilo, ale důvod nebyly ujeté kilometry (cca 140kkm), ale že majitel na auto totálně s..l ! Všechny moje následující auta vypouštěla při výměně chladící směsi (pravidelně po cca 4 letech) naprosto čirou kapalinu a některá měla i přes 300kkm.

R.

2017-05-22 22:32:27

cantemir: toto je ukážka chladiaceho systému , v ktorom sa dlhšie používala obyčajná voda vysokej

tvrdosti , a vápnik sa postupne usadzoval. Následne i keď sa systém prečistil vhodným chemickým

prípravkom a dobre neprepláchol, tak bolo iba otázkou času ,že došlo k ucpaniu vykurovacieho

telesa . Je to v súčasnosti ojedinelý prípad . Zrejme si pri prvej výmene vykurovacieho telesa

dostatočne neprepláchol celý chladiaci systém . Ale máš to za sebou . .

Zdraví ELIS.


Odpovědět

1  2