Fórum - Téma


LPG


Fórum Voyager IV LPG

Manuály  |  Inzerce  |  Model Chrysler Voyager / Grand Voyager IV  |  Naše vozidla


1 ......... 4  5  6  7  8

2017-08-07 21:43:27

marabucz: teď jsem v itálii. Tak uvidím jaká bude kombinovaná s benzínem. V Rakousku moc cerpacek s plynem není.

2017-08-07 21:44:55

michalm.: Ja ted zrovna jel Praha - Lbc - Jizerky a zpet, v Liberci taky couracky, 4 kola na strese, plny auto deti a veci - 19 litru jako prd. A to jsem jel opravdu citovku, 120 max., spis jeste krapet pomaleji. Nicmene je pravdou, ze pred posledni kalibraci to zralo min.

2017-08-07 21:52:09

Moje dovolená do italie a zpět , 5 lidi nalozenej az po střechu a prumerna spotřeba 13l. Co jezdim do prace v 5 lidech tak sem na 15.5. Z liberce do mlady boleslavi jedu teměř z kopce pořad 110km/h, z práce téměř do kopce a furt 120-140km/h.

Přiložený graf je měsíční průměr od začátku roku, 7měsíc je dovča a 8 měsíc už vyskočil jak vidět

2017-08-07 21:54:53

michalm.: ale nemáš AWD

2017-08-07 21:56:15

kovboj5: záleží kudy si jel pres rakpusko, ja když jel tak sem natankoval v liberci, před hranicemi vzal do plny , pak sem vzal v salcburku do plny a pak az někde v italii u Udine. Na benzin sem jezdil jen minimum

2017-08-07 21:59:58

kovboj5: nemam, ale nikde sem nečetl ze se pise o awd

2017-08-10 16:35:10

marabucz: lpg diagnostika k sehnani zde: projekt-tech a je tam i odkaz na stazeni sw. Po asi 2-navsteve za 300 jsem si koupil toto a doladil sam ke sve spokojenosti. Spotreba v Praze cca 16, jinde 14 a ted jsem ve svycarsku cesta sem za 13, uvidim jak z5. Nemam AWD. Pri 20l a vys je neco spatne...

2017-08-10 16:42:14

rdol: zimni/letni postelovani neresim, nastaveni stejne, nicmene v zimne pozoruji mensi spotrebu-mozna ovlivnenou delsim provozem na benal nez se ohreje. Nicmene benzin tankuju jen 2-3x rocne.

2017-08-11 07:41:43

karasep: dík

2017-08-11 08:29:21

karasep: V zimě je jiný poměr propanu a butanu. S benzínem by to chtělo tankovat častěji. Po tak dlouhé době, co to leží v nádrži, je z benzínu srajda. Můžeš mít následně problémy s čerpadlem a ostatními komponenty palivového systému. Je dobré do benzínu přidávat V.I.F. aditivum. Alespoň. Ono je dobré párkrát v roce tu plnou benzínovou nádrž vyjet. Ustálí se i parametry pro PCM. Provoz na LPG ovlivňuje i ji.

Roli hraje hodně také kvalita tankovaného paliva.

2017-08-16 19:03:21

ramcharger: s temi palivy mam jine zkusennosti-obytku v rijnu odstavim, v kvetnu nastartuji na prvni otoceni. Takto provozovano asi 6 let-tankovano vetsinou to nejlevnejsi ono a spol. Nikdy zadny problem s nekolikamesicni naftou. U benzinu,ktery se micha kazdy den jizdou a nekolikrat na nej startuji, taktez nic nepozoruji a to dlouhodobe. Na benzin jezdim jen k nejblizsi lpg cerpacce, kdyz nahodou plyn dojde. Tot ma zkusennost.

2017-08-17 07:03:02

karasep: Motorhome nemám a i ty jsou většinou na benál. S Big- blockem. Naftu neposoudím, ale 5.9L Cummins nebo 7.3D International a 6.2 od GM sežerou kdeco a jedou také pořád. I po delší odstávce. Nevím, jak je to s kvalitou paliv dnes, ale dříve rafinérie garantovala stálost parametru paliva na 10dní. Dle ČSN. Nedělám si iluze, že dnes je palivo kvalitnější. Zvláště s tím přimýcháváním biosložek.

Stran benzínu dnes je to také dost pofidérní. Nepřál bych Ti vidět ty zalepené sací koše sajrajtem a sežtaný těsnění a zalepený vstřiky. Někdy pomůže aplikovat čističe, jindy nezbude než komponenty vyměnit. A u aut na LPG se těch palivových pump vyměnilo už také dost. Z důvodu nedostatku benzínu v nádrži. Každej máme jinou zkušenost, no. Já Ti Tvé přesvědčení vyvracet nehodlám. Každý svého štěstí strůjcem. ONO má nízkou cenu, protože prodává neaditivovaná paliva. Já tam tankoval jednou, kdysi dávno a pak už víckrát ne. Nejlevnější cena čehokoli nebývá zrovna zárukou kvality. Tím nechci říct, že nejdražší je nejlepší. To v žádném případě. Já tankuji u nejbližší pumpy, kterou mám vyzkoušenou a doplňuji V.I.F. Dlouhodobě jsem spokojen.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8